.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرودگاه نوشهر بين‌المللي مي‌شود

رئيس فرودگاه نوشهر از بين‌المللي شدن فرودگاه نوشهر با حل مشكل جايگاه سوخت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمد‌باقر شريفي‌اسدي اظهار داشت: اين فرودگاه قابليت بين‌المللي شدن را در همه ابعاد داراست و با برطرف شدن مشكل سوخت اين مهم انجام مي‌پذيرد.
وي ادامه داد: سطوح پروازي، ترمينال و سيستم مجهز اين فرودگاه به گونه‌اي است كه براي رسيدن به بين‌المللي‌شدن مانع‌اي ندارد.
شريفي تصريح كرد: با تلاش مسئولان و پيگيري‌هاي استاندار و همچنين بازتاب گسترده رسانه‌ها در‌باره وجود موانع پروازي، اين مشكل برطرف شده است و دكل صدا و سيما از 130 متر به 64 متر طول رسيده است.
وي افزود: ساخت و سازهاي غير‌مجازي كه در اطراف و شعاع پروازي فرودگاه وجود داشته است، نيز در حال برطرف شدن است و تمام ساخت و سازها تا شعاع چهار كيلومتر از اين به بعد با استعلام از فرودگاه مجوز دارند.
رئيس فرودگاه نوشهر بيان داشت: اين فرودگاه با قدمت بيش از 50 سال ظرفيت هواپيماهاي بدنه متوسط را داراست و اين باند براي هواپيماهايي چون فوكر 100، بوئينگ 735،MD و ياك 42 مهياست.
وي با اشاره به اينكه اين پروازها در قبل از انقلاب در اين فرودگاه صورت مي‌‌گرفت، گفت: اين نشان‌دهنده اين مسئله است كه براي افزايش پروازهاي اين فرودگاه مانعي درباره زير ساخت فرودگاهي وجود ندارد.
شريفي‌اسدي با بيان اينكه در طول هفته دو پرواز مشهد و دو پرواز تهران در اين فرودگاه انجام مي‌شود، خاطر‌نشان كرد: براي افزايش پرواز اين فرودگاه در مرحله نخست پرواز به شيراز، تبريز و كيش در دستور كار قرار گيرد، زيرا فرودگاه نوشهر براي تايم پذيرش مانعي ندارد.
وي گفت: فرودگاه نوشهر متعلق به استان مازندران است و اگر مردم و ديگر شهروندان در استفاده از آن ترغيب شوند، مي‌تواند در گسترش پروازهاي آن نقش داشته باشد.
شريفي در پايان اظهار داشت: مسير براي افزايش پروازها هموار است و اين راه توسط مسئولان فرودگاهي همورا شده‌ اما نيازمند اطلاع‌رساني مسئولان براي رفاه حال مردم است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.